• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

erik23

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
739
Mottagna reaktioner
378
Poäng
487
Verkar bara vara för mig typ som betyget har blivit högre. Hade ju varit roligare om det varit åt andra hållet.
Hoppas verkligen att det går tillbaka till det jag hade.
 

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 666
Mottagna reaktioner
1 045
Poäng
867
Det kan ju bara inte stämma att jag har 0,4. Jag har 800 k blanco/kreditkort. Mina kreditkort är övertrasserade. Jag hade gjort allt för att bli av med dessa, ångrat mig så mycket att jag ansökte om dessa. Hade gjort mycket att samla ihop dessa till 1 Blanco. Det skulle göra att jag sänker mina utgifter rejält. Jag har 2 ff. Är det värt att ansöka tror ni... Eller blir långivarna oroliga när man ansöker om att samla kreditkortsskulder?
 

Jazzyfizzle

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
2 November 2018
Meddelanden
144
Mottagna reaktioner
48
Poäng
147
Det kan ju vara inte stämma att jag har 0,4. Jag har 800 k blanco/kreditkort. Mina kreditkort är övertrasserade. Jag hade gjort allt för att bli av med dessa, ångrat mig så mycket att jag ansökte om dessa. Hade gjort mycket att samla ihop dessa till 1 Blanco. Det skulle göra att jag sänker mina utgifter rejält. Jag har 2 ff. Är det värt att ansöka tror ni... Eller blir långivarna oroliga när man ansöker om att samla kreditkortsskulder?
Har du ngt att förlora på en ansökan ?? Ansök via en låneförmedlare
 

Ahmed84

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
22 Oktober 2017
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
46
Poäng
157
Betyg visar 4.1 men
Kreditkollen omdömen visar 0.65%
Två stycken kredit kort på 85k som hade betalt.
Frågan är när kommer den uppdateras helt som vanlig?
På kreddy är den uppdaterat
0.6 visar den
Men inte på minuc än:(
 

Landa

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
14 Juni 2018
Meddelanden
368
Mottagna reaktioner
123
Poäng
307
Det kan ju bara inte stämma att jag har 0,4. Jag har 800 k blanco/kreditkort. Mina kreditkort är övertrasserade. Jag hade gjort allt för att bli av med dessa, ångrat mig så mycket att jag ansökte om dessa. Hade gjort mycket att samla ihop dessa till 1 Blanco. Det skulle göra att jag sänker mina utgifter rejält. Jag har 2 ff. Är det värt att ansöka tror ni... Eller blir långivarna oroliga när man ansöker om att samla kreditkortsskulder?
Jag hade sökt om jag fått samma chans. Det är ju en sån här chans man väntar på. Kommer kanske bara en gång!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp